International Marketing. / Cateora ,Philip. R, Graham, John L.
Tipo de material:![Texto](/opac-tmpl/lib/famfamfam/BK.png)
Contenidos:
Resumen: International Marketing by cateora and Graham has always been a pioneer in the field of international marketing
1.- An Overview -- 2. The cultural environment to Global Markets -- 3. Assessing Global Market Opportunities -- 4. Developing Global Marketing Strategies -- 5. Implementing Global Marketing Strategies -- 6. Supplementary Material
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras |
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AGUASCALIENTES | Colección General | 658.84 C359i 2007 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Ej. 1 | No para préstamo | GSC005665 |
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658.8342 S333c 2005 Comportamiento del consumidor / | 658.8342 S333c 2005 Comportamiento del consumidor / | 658.84 B671c Comercio electronico: | 658.84 C359i 2007 International Marketing. / | 658.84 C359m 2010 Marketing internacional / | 658.84 C433m 2014 Marketing Digital : estrategia, implementación y práctica / | 658.84 C732c Comercio electrónico : |
Incluye Prefacio
1.- An Overview -- 2. The cultural environment to Global Markets -- 3. Assessing Global Market Opportunities -- 4. Developing Global Marketing Strategies -- 5. Implementing Global Marketing Strategies -- 6. Supplementary Material
International Marketing by cateora and Graham has always been a pioneer in the field of international marketing
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