International Marketing. / Cateora ,Philip. R, Graham, John L.
Tipo de material: TextoIdioma: Inglés Detalles de publicación: Estados Unidos : McGraw-Hill, 2007Edición: 13a. ediciónDescripción: 702 p. : Ilustraciones, Mapas. 27 x 21 cmISBN: 9780071105941Tema(s): Marketing de Exportación | Empresas comercialesClasificación CDD: 658.84
Contenidos:
Resumen: International Marketing by cateora and Graham has always been a pioneer in the field of international marketing
1.- An Overview -- 2. The cultural environment to Global Markets -- 3. Assessing Global Market Opportunities -- 4. Developing Global Marketing Strategies -- 5. Implementing Global Marketing Strategies -- 6. Supplementary Material
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras |
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Reserva | AGUASCALIENTES | Colección General | 658.84 C359i 2007 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Ej. 1 | No para préstamo | GSC005665 |
Incluye Prefacio
1.- An Overview -- 2. The cultural environment to Global Markets -- 3. Assessing Global Market Opportunities -- 4. Developing Global Marketing Strategies -- 5. Implementing Global Marketing Strategies -- 6. Supplementary Material
International Marketing by cateora and Graham has always been a pioneer in the field of international marketing
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