Negotiation / Roy J. Lewicki,
Tipo de material: TextoIdioma: Español Series Mcgraw hillDetalles de publicación: New York Macgraw hill 2003Descripción: 722 p. : Tablas,gráficas, recuadros; 16 x 23 cmISBN: 0071123164Clasificación CDD: 658
Contenidos:
1. The nature of negotiation-- 2. Prenegotiation planning-- 3. Strategy and Tactics of Distributive bargaining-- 4. Strategy and tactics of interactive negotiation--5. Comunication and cognitive biases-- 6. Finding negotiation leverage--7. Ethiscs in negotiation -- 8. Social contex--9. Coalitions,Multiple parties, and Teams.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras |
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Libros | TLATELOLCO | Colección Consulta | 658 671 n (Navegar estantería(Abre debajo)) | Ej. 1 | Disponible | TLT002499 |
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658.503 P844v Ventaja competitiva : | 658.562 E924a Administración y control de la calidad / | 658.562 G898a 1996 Administración de la calidad total : | 658 671 n Negotiation / | 658.8 H174t Tips efectivos en mercadotecnia / | 658.8 H174t Tips efectivos en mercadotecnia / | 658.8 K874m El marketing según Kotler : |
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1. The nature of negotiation-- 2. Prenegotiation planning-- 3. Strategy and Tactics of Distributive bargaining-- 4. Strategy and tactics of interactive negotiation--5. Comunication and cognitive biases-- 6. Finding negotiation leverage--7. Ethiscs in negotiation -- 8. Social contex--9. Coalitions,Multiple parties, and Teams.