Clicks and mortar : passion-driven growth in an internet-driven world / David S. Pottruck, Terry Pearce

Por: Pottruck, David SColaborador(es): Pearce, TerryIdioma: Inglés Detalles de publicación: Estados Unidos de América : Jossey-Bass Publishers, 2000Descripción: 314 p. ; 23 x 16 cmISBN: 0787952737Tema(s): Informática - AdministraciónClasificación LoC:HD30.37 | P871c
Contenidos:
1. Building a culture for growth -- 2. Sustaining culture day to day -- 3. Cultivating commitment through diversity -- 4. Living leaderhip as a person, as a company -- 5. Leadership communication -- 6. Generating ideas and innovation through leadership -- 7. Creating the future with measurement -- 8. understanding technology and the people who build it -- 9. Marketing: your company's voice, your people's promises -- 10. Brand and customer experience: the heart of a passion-driven business
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Reserva Reserva FÓRUM UNIVERSIDAD
Colección General HD30.37 P871c (Navegar estantería(Abre debajo)) Ej. 1 No para préstamo FRM001034
Libros Libros FÓRUM UNIVERSIDAD
Colección General HD30.37 P871c (Navegar estantería(Abre debajo)) Ej. 2 Disponible FRM001035
Libros Libros FÓRUM UNIVERSIDAD
Colección General HD30.37 P871c (Navegar estantería(Abre debajo)) Ej. 3 Disponible FRM001036

1. Building a culture for growth -- 2. Sustaining culture day to day -- 3. Cultivating commitment through diversity -- 4. Living leaderhip as a person, as a company -- 5. Leadership communication -- 6. Generating ideas and innovation through leadership -- 7. Creating the future with measurement -- 8. understanding technology and the people who build it -- 9. Marketing: your company's voice, your people's promises -- 10. Brand and customer experience: the heart of a passion-driven business