Detalles MARC
000 -LÍDER |
Campo fijo de descripción fija |
019150000a22002410004500 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
MX-MxAU |
005 - FECHA Y HORA DE LA ULTIMA TRANSACCIÓN |
control field |
20231212152148.0 |
008 - ELEMENTOS DE LONGITUD FIJA -- INFORMACIÓN GENERAL |
Campo fijo de descripción fija -- Información general |
00000022011 -us engsa 0000000000eng00 |
020 ## - ISBN |
Isbn |
9780521603775 |
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN |
Agencia de catalogación original |
MX-MxAU |
Agencia que realiza la transcripción |
MX-MxAU |
041 ## - CÓDIGO DE IDIOMA |
Código de idioma para texto/pista de sonido o título separado |
eng |
082 04 - NÚMERO DE CLASIFICACIÓN DECIMAL DEWEY |
Número de clasificación |
LEI 420 |
Clave de autor-Numero de item |
P882c 2011 |
100 1# - ASIENTO PRINCIPAL--NOMBRE PERSONAL |
Nombre personal |
Powell, Debra |
245 10 - TÍTULO |
Título del Material |
Common mistakes at CAE and how to avoid them / |
Mención de responsabilidad, etc. |
Debra Powell |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. (PIE DE IMPRENTA) |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
Estados Unidos de América : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Cambridge University Press, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2011. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
64 p. ; |
Dimensiones |
21 cm. |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota General |
Incluye tabla de contenido |
505 00 - NOTA DE CONTENIDO |
Nota de contenido con formato preestablecido |
1. Perfect tenses: simple or continuous? -- 2. Perfect tenses: active or passive -- 3. Give or have? -- 4. TEST 1. How many objects does the verb need? -- 5. Do i use the gerund or infinitive with the verb + object? -- 6. Give, provide of offer? -- 7. TEST 2. How do i use must and have to? -- 8. Do i put the adverb before or after a modal verb? -- 9. How do i use be supposed to, be expected to and be meant to? -- 10. TEST 3. This or these? -- 11. How do i use amount of, number of, kinds of, etc.? -- 12. Wich article do i use -- 13. TEST 4. You, your, yours, or you're? -- 14. Opportunity, possibility or chance? -- 15. Commonly confused nouns -- 16. TEST 5. Commonly confused adjectives -- 17. Big, great or large? -- 18. When do i use a hyphen in compound words? -- 19. TEST 6. Noun or verb? -- 20. How do i use negative prefixes -- 21. When do i use regarding? -- 22. TEST 7. How do i punctuate sentences with because and however? -- 23. How do i use because of? -- 24. If or whether? -- 25. TEST 8. How do i use put? -- 26. Pay or spend? -- 27. Wich preposition do i use? -- 28. TEST 9. What are some common spelling mistakes? -- 29. Is the spelling British or American? -- 30. Kids or children? |
590 ## - Escuelas/Carreras |
Escuelas/Carreras |
|
650 ## - ASIENTO SECUNDARIO DE MATERIA - TERMINO TEMÁTICO |
Término temático o nombre geográfico como elemento de entrada |
Inglés - Estudio y enseñanza |
9 (RLIN) |
27796 |
650 #4 - ASIENTO SECUNDARIO DE MATERIA - TERMINO TEMÁTICO |
Término temático o nombre geográfico como elemento de entrada |
Inglés - Ejercicios |
9 (RLIN) |
27795 |
942 ## - TIPO DE MATERIAL (KOHA) |
Tipo de Item KOHA |
Libros |